Translate

Wednesday, August 14, 2013

Ucapan Ulang Tahun AOA Untuk Fans

Seperti yang kita tahu, beberapa hari yang lalu AOA telah merayakan hari ulang tahun mereka yang pertama. Dan ternyata para member AOA sendiri juga memposting tulisan mereka mengenai ulang tahun pertama mereka kali ini. Check this out :

[[유경]] 8월 9일!!|to. ELVIS♥

안녕하세요 엘비스 여러분! aoa유경입니다!
오랜만에 여러분들 찾아뵙는 것 같아요ㅎㅎ
AOA BLACK으로 열심히!! 활동하구 있는데 저희 활동하는 모습 지켜봐주시고 계신가요?ㅎㅎ
저희 AOA가 8월 9일! 벌써 1주년을 맞이했어요ㅎㅎ
데뷔때부터 지금까지 쭈욱 저희 지켜봐주시고 또 사랑해주신 팬분들 너무너무 감사드려요!
여러분이 주시는 사랑만큼 더 좋은 모습으로, 점점 더 발전해나가는 AOA 그리고 저 유경이 될게요
앞으로 맞이하게 될 2주년, 3주년.. 쭈욱 저희 지켜봐주시고, 매년 함께 엘비스와 기념했으면 좋겠어요!
엘비스 여러분! 사랑합니당! *^_^*

Yang artinya : 
[[Youkyung]] 9th August!! | to. ELVIS♥

ELVIS, hello everyone! It’s AOA Youkyung!
I think it has been a long time. Hehe.
AOA BLACK is working hard! Our activities must have made you confused a little bit, right? Hehe.
But since 9th August, we have AOA! And already been a year. Hehe.
Since our debut we are being protected by our fans who already gave us so much love, thank you!
We love you all and we will come with a better appearance and develop AOA gradually, and I will become Youkyung
Let’s take care of each other and we expect our 2nd and 3rd anniversary. We want you ELVIS!
All my ELVIS! I love you! *^_^*


[[유나]] 두둥!!|to. ELVIS♥

안녕하세요 여러분 유나예요♥
오늘이 드디어!! 두둥
일주년 일주년 일쭈년!!!!!!!!!!
벌써 우리 엘비스분들과 함께한지…..일년이라니
시간이 엄청 빠른거같아요 헤
저희 항상 응원해주신 사랑 너무너무 감사하구요
오늘 너무많은케잌이랑 선물들 @ 진짜 감동했어요♥
케잌두 다 먹을게요 >_< 또 지금 활동할때 와주시는 팬분들 그리구 항상 모니터해주시구 팬까페에 글올려서 응원해주시는 분들 저두 다 알고 보고 기억하구있답니다 ♥
고마워요 !!! 최고 최고
더더더더더 그 사랑에 보답할수있는 에이오에이가 유나가 될수있도록 열심히 노력할테니까요!
앞으로도 여러분 쭈욱 함께 할꺼죠???
평생 백년 천년 함께해요 우리 사랑해요 뿅

Yang artinya :
[[Yuna]] Dudung!! | to. ELVIS♥

Hello everyone, it’s Yuna♥
Finally, TODAY! Dudung
Anniversary anniversary anniversary!!!!!!!!!!
ELVIS together with us for a year….. Already been a year
I think time goes so fast. He.
We want to thank for the supports.
Today we received cakes and various gifts @ I’m really impressed♥
I’ll eat two cakes>_< And now we try to be active and always give post on our official fancafe, thank you for supporting us, from me to you, thank you♥
Thank you!!! You are the best
More more more more and more efforts to become your faourite AOA Yuna!
In the future, we will be together, right???
Let’s live together for a hundred or a thousand years. I love you. PPyong


[[민아]] 꺄 엘비스|to. ELVIS♥

여러분들 안눙안눙 민앙케용♥.♥
오늘이 무슨 날이게~~~~~~여~? 헿
당연히 저희보다도 더 먼저 알구계셨겠지만!!
저희 AOA가 1주년이 되는날입니닷 야호
즉 AOA생일이란말씀ㅋㅋㅋ!!훗
엘비스 여러분들이 보내주신 멋찐 케이쿠와 선물들덕에 좀전 즐거운 파티를 하구오는길이에여>_< 진짜 엘비스 최공 최공
1년동안 저희 항상 이뻐해주시구, 좋아해주셔서 넘넘 감사합니답
더 열심히해서 팬분들께 이뿌구 멋찌구 좋은 모습만 보여드릴수있도록 항상 노력할께여
오늘은 1주년이지만 앞으로 2주년, 10주년, 20주년..쭉쭉 평생 저희랑 함께 해주실꺼져~~? 엘비스 어디가지망ㅠ^ㅠ..!
앞으로두 저희랑 쭈욱 함께하는걸롱’-^v
알라붕 엘비스! 그리구 우리 AOA! ♥♥


Yang artinya :
[[Mina]] ELVIS kkya | to. ELVIS♥

Hello guys, it has been a long time♥.♥
Today is ~~~~~~what~? Het.
Better than the first day, but we are preparing more stuffs!
Our AOA 1st anniversary. Yay
The word ‘what’ means AOA’s birthday kkk!! Hehe.
Thanks to ELVIS for everything you sent us all this time and thank you for the gifts today, we had a big party>_< ELVIS you are the best
One year together is very very nice, thank you
From now on we will continue to work harder to show something better.
Today is our 1st year of the 2nd, 10th, 20th and many years, so you’ll be together with us, right~~? ELVIS Thank you for choosing usㅠ^ㅠ..!
From now on we will be together for the upcoming years’-^v
I love you ELVIS! And to our AOA! ♥♥


[[설현]] I LOVE ELVIS ♥|to. ELVIS♥

엘비스여러부우우우운~~~~♥♥♥♥

오랜만이죠ㅠㅠ 보고싶었어요>_< 잘지냈죠??
아무탈 없이 잘지냈길 바라면서도
제가 없어서 외로웠다고 말하길 바라는 못난 저에요..ㅋㅋㅋ

요즘 저는 드라마 촬영도 하면서~ 연습도 하면서~ 지내고 있답니다^_^!!
이렇게 시간이 가는줄도 모르고 지내다보니 어느새 8월이 되었네요..
저희에겐 조금 특별한 달이죠??

바로바로~~~~~~~~
데뷔 1주년이 되었어요♥♥

엊그제 데뷔한것처럼 아직도 데뷔무대가 생생한데
벌써 1년이나지났다니.. 많은 생각이 들어요^ㅠ^
데뷔때부터 지금까지 있었던일들이 주마등처럼 스쳐지나ㄱㅏ네요ㅎㅎ

음악방송 무대에 설때, 드라마 촬영을 할때,
우리 엘비스들과 미니팬미팅을 할때를 생각하면 내가 행복하구나 하는생각도들고,
여러분에게 많이 찾아뵙지못했다는생각에 아쉽기도하고, 미안하기도하고,
1년동안 꾸준히 저희AOA 사랑해주신 여러분께 감사하기도하고.. 히히
이렇게 많은 사랑 주신만큼 멋진무대로 보답할게요!!

저희는 하루빨리 AOA완전체로 찾아뵙기위해서 열심히 연습하고있답니다!!!!!
1년을 보내고 다시 1일을 시작하면서.. 처음같은 마음으로 열심히할게요♥♥
그러니까 우리 엘비스들 삐치지 말아요오옹~~~♥♥
아직도 부족한 우리지만 사랑해주는 엘비스가있기에
오늘도 저는 화이팅합니다>_< ♥

더위조심하시구요, 우산꼭챙겨다니기! (감기걸려서 아프지말구ㅡ3ㅡ!!)

사랑해♥

Yang artinya :
[[Seolhyun]] I LOVE ELVIS ♥ | to. ELVIS♥

ELVIS, everyoneeeee~~~~♥♥♥♥

It’s been a long time ㅠ ㅠ I miss you all>_< Are you okay??
Hoping it goes without any deviation
I’m lonely and I just said like a nerdy me.. kkk

These days I’m filming for the drama and doing practice too^_^!
Time has passed unknowingly came in August..
It’s our special month, right??

Now~~~~~~~~
Our 1st debut anniversary♥♥

Feeling fresh like yesterday’s debut stage
can’t believe it has been one year… many of feelings ^ㅠ^
I see everything that has been happened since the debut as a kaleidoscope. Hehe

When doing music broadcast on the stage, shooting drama,
our mini fan meeting with ELVIS was one of my happiest moments,
I think everyone had a good time and sorry for not to thank for all your love andall the supports,
Thank you very much for your love during 1 year with AOA.. Hehe.
Since a lot love has given to me, I’ll return to the stage as nice soon!!

We will see you as soon as possible to find the complete pair of us. AOA is practicing so hardly!!!!!
It has been a year since we are together and I would go back to the first day and work hard with the love of you in my heart♥♥
Let’s get along together ELVIS~~~♥ ♥
Although now we have many shortcomings because of our beloved ELVIS
today I am also FIGHTING>_<♥

Be careful with the heat, and don’t forget to bring an umbrella! (flu is coming, it’s painfulㅡ3ㅡ!!)

I love you♥


[[초아]] 초아입니다!!|to. ELVIS♥

여러분!!
저는 aoa의 초아입니다! 호호
여러분들 날더운데
건강들 하신가요?

저는 요새 aoa black의 첫번째 싱글이자 aoa의 세번째 싱글인 모야의 활동과 함께
‘하이스물뮤지컬’의 가브리엘라역을 연기하고있습니다.,
음악방송외에 다른활동을 함께 한것은 처음이라서
몸은 힘들지만 여러분들과 만날수있는시간이 많아진것같아서
너무나 기쁜 하루하루를 보내고있어요
정신없이지내다보니 어제 아침 저희가 데뷔한지 일년이 되었다는걸 알았는데요

(어제 12시 땡하기 전에 남기려고했는데 늦어버렸네요 흑흑..
늦었지만 여러분들 이랑 오랫만에 얘기하려구 컴퓨터 앞에 앉았어요
나이뻐?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
ㅎㅔㅎㅔㅎㅔㅎㅔㅎㅔㅎㅔㅎㅔㅎㅔㅎㅔ)

여러분들과의 만남을 기다리며
노래 한글자한글자 춤 한동작한동작 기타연주 한마디한마디..
놓치지 않으려 구슬땀을 흘려가면서 연습했던때가 엊그제 같은데
저희가 데뷔한지 1년이 됐다는 사실이 믿기지 않았어요
시간이 정말 정말 너무너무 빨라요

데뷔한지 일년이지만
저에게 여러분들의 존재는 아직 믿겨지지않고
너무나 소중한 감사한 분들이네요
사랑을 받을때마다 제자신을 돌아볼정도에요
ㅎㅔㅎㅔㅎㅔㅎㅔㅎㅔㅎㅔㅎㅔㅎㅔㅎㅔ
여러분이 사랑주시는것만큼
제가 여러분의 활력소가 되려고 오늘도 열심히 살았습니당!!
여러분들도
각자의 위치에서 열심히 활동하셔서
우리 먼훗날까지 함께 성장해가요!!

약속!! ^^

마음을 표현하려다보니 글이 길어졌네요
더많은 말을하고 싶지었지만
정말 전하고싶었던말은 한단어예요!

엘비스 사랑해요♥♥♥♥

Yang artinya :
[[Choa]] It’s Choa!! | to. ELVIS♥

Everyone!!
It’s AOA Choa!! Hoho.
Guys, the weather is getting hotter these days.
You’re in healthy, right?

MOYA is the 1st single from AOA BLACK and the 3rd single from the AOA. I also took a role as Gabriella in 'High School Musical’.
It’s my first time doing activities other than music programs. Even though tiring, I’m very happy as long as I can see everyone every day.
I was really tired yesterday and suddenly remember that today is our anniversary.

(Yesterday, at 12 o’clock I was trying to leave before the late, *sobs*
Although late and finally started talking before the game, am I beautiful? Kkkkkkkkkkkkk.
Hehehehehehehehehe)

I really want to see you all.
Each line of the song, every dance step and every note of the guitar…
Yesterday we were practicing a lot and not giving up without realizing sweat dripping that much.
To be honest, it’s hard to believe that one year has passed after debut.
Time goes really really fast.

Makes one year of our debut but to me the existence of you seem surreal.

Thank you so much.
Whenever I get the love of you, I want to return the love.
Hehehehehehehehehe.
I really love you all.
You are my motivation and I will continue working hard.
You also please continue working hard.
We will be together until the end of the world!!

Promise!!^^

Words can’t express what I feel in my heart.
Even if I wanted to write more, but I really wanna say this word!


ELVIS, I love you♥♥♥♥


[[찬미]] AOA 1주년이닷!!!!!!!!!!!!!ㅎㅎ|to. ELVIS♥

안녕하세요!
1주년을 맞아 ‘성장’을 받은 찬미입니당 ㅋㅋㅋㅋ

여러분!!!! 우리 함께한지 벌써1년이나 흘러써여!! 우오우오ㅎㅎ
귀여운 선물이랑 케잌이랑 다~너무너무감사해요
그중에서도 일년동안 사랑해줘서 고마워요♥

이번에 블랙컴백이라 엘비스들 한번도 못봣는대ㅜㅜ넘아쉽다ㅠㅠ
열심히 연습해서 빨리 컴백할꺼야!!!기다려줄꺼지요~?
더 예쁘고 귀엽고 멋있고 사랑스럽게 컴백…!하고싶다…ㅋㅋ할꺼에여
더 멋있는 막내가 되겠습니다!

우리 곧! 봐요♥ 엘비스 바라기 찬미가>_<

Yang artinya :
[[Chanmi]] It’s AOA 1st Anniversarry!!!!!!!!!!!!! Hehe | to. ELVIS♥

Hello!
Today is 1st anniversarry of our ‘growth’, it’s Chanmi. Kkkk.

Everyone!!!! We have been together for a year!! Uouohh
For the pretty gifts and cakes~thank you so much.
But, the most important is the love you gave to us, thank you♥

ELVIS, this time AOA BLACK making their comeback hopefully you don’tfeel very confusedㅠㅠ
We’re practicing a lot for a comeback soon!! Are you waiting for us~?
We will be more beautiful, cool, and do the best comeback…! I’d like to… Kk. The maknae also will be greater!

We definitely will! See you♥ ELVIS, sparkling Chanmi>_<



[[혜정]] ELVIS 여러분~~~♥|to. ELVIS♥

오랜만이에요!! 혜정이에요!!!!!ㅎㅎ
모야? 벌써 우리가 1주년이야??ㅎㅎㅎㅎㅎ
벌써 1년이 되었다니 뭔가 마음이 싱숭생숭하네요!!ㅎㅎ
많은 ELVIS들이 저희 1주년 축하해주셔서 정말 감사해요!!
근데 저희 1년 다~ ELVIS 덕분인거 아시죠 0.0?
저희 응원해주시고 기다려주시고 사랑해주셔서 정말정말 제가 더 사랑해요헿
여러분 덕분에 열심히 힘내서 연습하고 있어요^^ㅎ

그리고!!!! 제 생일도 함께 축하해 주셔서 감사합니다♥
저 잘 태어난 것 같아요~~~~~ㅎㅎㅎㅎㅎ
제 생일과 저희 AOA 1주년을 함께 할 수 있어서 너무 행복해요!!
저는 앞으로도 제 생일과 AOA의 기념일을 여러분들과 함께 챙겨가고 싶어요!!
그래서 그런지 오늘따라 여러분들이 너무 보고싶네요…ㅠㅠㅠㅠㅠ

AOA Black 팀이 활동을 해서 여러분들의 소식을 듣고 있어요!!
저희 White 팀도 빨리 보고싶다구요????????? 그러쵸?????ㅎㅎㅎㅎㅎ
저희두 너무너무 보구싶어용ㅠ^ㅠ 으앙 우꼬야..ㅎㅎㅎㅎㅎ
여러분 언능 언능 만납시다!! 우리가 열심히 할께요!!ㅎㅎ
ELVIS 여러분~ 제가 많이 아껴요♥♥♥♥♥♥♥♥

Yang artinya :

[[Hyejeong]] ELVIS, everyone~~~♥ | to. ELVIS♥

It’s been a long time!! I’m Hyejeong!! Hehe.
What? It’s already our 1st anniversary?? Hehehehe.
It’s already 1 year. This is something incredible in my heart!! Hehe.
Thanks to all ELVIS who wished us a happy birthday!
Well, thanks for this 1 year~thanks for ELVIS’ support, do you know 0.0?
Always supporting us, loving us and waiting for us, I love you more and more.
Thanks for your hard work, I’m doing practice even more^^ He.

And!! Thanks for wishing me happy birthday♥
Feels like I was born again~~~~~ Kkkk.
My birthday is close to AOA anniversary, I feel happy!
I hope I could celebrate my birthday and AOA’s with the entire world. Feels something is missing…ㅠㅠㅠㅠㅠ

You’ve got to hear the news of AOA BLACK’s comeback!!
You want to see the White team as soon as possible????????? is it true????? Hehehehehe.
We miss you so muchㅠ^ㅠ I’m gonna cry.. Hehehehehe.
See you again!! We’ll work hard!! Hehe.
You, ELVIS~ I will always cherish a lot♥♥♥♥♥♥♥♥


[[지민]] 1주년이다앙|to. ELVIS♥

이쁘니 머쨍이 울 엘비스들~~~~~~ 안냥 아주 아주 올만에 찌민입니당
헤헤 오늘은 모야모야모야모야???? 무슨날????? 우리 아오아 첫번째 생일 이네염 헤헤
벌써 시간이 이러케 됐낭.. 되게 빠르다.. 끄쵸??????
백일 이 엊그제 같은뎅 ㅠㅜ (ू˃̣̣̣̣̣̣︿˂̣̣̣̣̣̣ ू)ㅜㅜㅜㅜ

음 일단 우리 넘 오랫만에 컴백했는데 잊지않구 더 마니 사랑해줘서 고마워요
역시나 울 엘비스가 응원 갑ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ♥
(목아푸니까 살살해두돼~~)

어제밤 12시 땡하구 부터 올라온 ㅊㅋ편지들 정말 잘읽었어요
역시 엘비스는 내 원동력이얌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ부끄부끄
아 글구 공방와주는 울 이쁘니 머쨍이들 차도로 뛰어들면안돼 ㅠㅜㅜㅜ 알겠졍??
글구 항상 모니터링해주고 응원해주는 우리 이뿌니 머쨍이 들 역시 너무너무 고맙구
앞으로 꼭 보답할수있도록 노력하는 찌민이될게염 얄~~~>_< 아직 우리가 함께 한지 일년밖에안됐지만 너무너무 소중하고 사랑하는 엘비스언니오빠동생들
우리 죽을때까지 함께하는거다ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ헿

우리 AOA 아직 많이 부족하고 미숙한점도많지만
앞으로 더 발전하고 또 더 좋은 음악들려드릴테니까 우리 012함께해용!!!ㅋㅋㅋ뿌앙

날도 더운데 입맛없어두 밥잘챙겨묵고 공부 꼭! 열씨미하구 언니오빠들두 화이또♥
말안해두 내맘알지?????? 아잉 몰라 몰라 사랑해용!!ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
그럼 찌민이는 20000

일주년 기념 비공개컷 투척@_@ 냐옹




Yang artinya :

[[Jimin]] 1st Anniversary | to. ELVIS♥

Our pretty & handsome ELVIS~~~~~~ Hello, it’s been a looooooooong time. It’s Jimin. Hehe. what what what is today??? What day?? Today is AOA birthday. Hehe.
It’s been a long time… time goes so fast.. right?
Frankly, only a few days ago was our 100th days ㅠㅜ (ू˃̣̣̣̣̣̣︿˂̣̣̣̣̣̣ ू)ㅜㅜㅜㅜ

Well, by this long absence now we’re back and we’re very grateful for all your love
That’s what we expect of ELVIS. *sobs* Kkkkkkkkkkkkkk♥
(My throat hurts so do it slowly and smoothly~~)

Since midnight, I’ve been on a mission reading all your cards/letters
ELVIS is my driving force. Kkkkkkkkkkkkkkk *shy shy*
Oh, I wanted to cry when a car sped against usㅠㅜㅜㅜ did you know that??
By always thinking of us and for all your supports, we are very grateful
In the future, I will be trying to become a better Jimin~~~>_< eventhough it’s only been 1 year together with beloved ELVIS, but thank you so much brothers and sisters
We have to be together until the end. Kkkkkkk. He.

Until now, AOA has many deficiencies and need to improve more
We will work harder in the future so we can produce better music, we must get a long together!!!! Kkk. Ppuing

Days are getting hot, take care and please study hard! Brothers and sisters, fighting♥
Do you wanna tell me how i feel?????? Oh, I do not know but I love you all!! Kkkkkkkk.
Well, it’s Jimin 20000

throwing private message of the first anniversarry@_@ nyaong










Source edit : http://aceofangels8.com

No comments:

Post a Comment

Psychedelic Pointer 7Psychedelic Pointer 7Psychedelic Pointer 7Cute Onion Club - Onion Head